Offerte di Lavoro per Marketing strategico a Italia
Michael Page
€50000 - €55000 All’anno
Milano, LOM
Marketing ManagerInfluencer Marketing AgencyIl nostro clienteAgenzie di Influencer Marketting & Talent ManagementRuoloResponsabilità:
Progetterare e implementere strategie di digital marketing con un focus specifico su social media e campagne di influencer marketing, volte a valorizzare il brand
Analizzere il mercato di riferim...
Hilton Lake Como
Como, LOM
Support the Line Manager by developing and implementing promotional activity, collateral and in-house merchandising as well as maintaining the hotels media library to include video, film and press coverage archive. As Marketing Public Relations Executive, you will be responsible for the results of the marketing plan and activities used by the hotel to increase brand awareness, communicate promotions to all relevant target markets and address hotel business needs.
Risorse SpA
Vallefoglia, VAO
Risorse SpA, per azienda cliente presente su tutto il territorio nazionale, ricerca:
Impiegato /a marketingLa risorsa su occuperà di:creazione e gestione di campagne social, media e cartacee;creazione di report per il target di vendita;gestione del piano social/media/marketing;redazione di contenuti per il sito.
Si richiede:esp...
Randstad
Corsico, LOM
Ricorda di confermare la tua candidatura tramite la mail che riceverai da Randstad.
Randstad Italia S.p.A. ricerca risorse per conto di un’importante multinazionale che opera nel settore delle telecomunicazioni: CUSTOMER CARE BANKING SPECIALIST - SETTORE MARKETINGRetribuzione oraria: 9 - 10€esperienzanon richiestaresponsabili...
B & S Consulting S.r.l.
Cuneo, PIE
Azienda leader nel settore Agribusiness a livello internazionale per il potenziamento dell’Ufficio Marketing ci ha incaricato di ricercare:Marketing Manager Il candidato ideale è in possesso di Laurea in Marketing, Economia, Agraria o cultura equivalente e ha maturato almeno 5 anni di esperienza nel marketing nel settore agri...
Michael Page
€32000 - €40000 All’anno
Roma, LAZ
Importante DMC italianaTravel IndustryIl nostro clienteDMC di fascia luxury specializzata nell'offerta di un'ampia gamma di esperienze, finalizzate alla scoperta delle bellezze del territorio italiano.RuoloIl/la candidato/a avrà le seguenti responsabilità:
Sviluppare e implementare il piano marketing annuale in linea con gli o...
Michael Page
€55000 - €60000 All’anno
Bergamo, LOM
Marketing Business AnalystPrestigiosa multinazionale italiana produttrice di tessutiIl nostro clientePrestigiosa multinazionale italiana produttrice di tessuti.RuoloConcorrere a sviluppare e implementare strategie di marketing efficaci tramite l'analisi dei dati.Analizzare i dati di mercato per identificare opportunità di cre...
MSC Cruises
Naples, CAM
Analyse trends, competitors and consumers' profiles; * Support Corporate Marketing in creating and in delivering multi-channel campaigns to local offices on time and on budget, working across a highly matrixial organization to collect information and to share with the relevant stakeholders; * Brief internal and external agencies in creating marketing materials, including sales and product collateral, ensuring brand guidelines are met, delivering campaigns on time and on budget (briefing, scheduling, follow-up); * Support Corporate Marketing in the campaigns production (execution of photo/video shootings), taking care of organization and logistics. Any other EU language is considered an advantage; * MS Office tools knowledge (Excel, PowerPoint, Word); * BA or MA in Economics (Marketing is an advantage); * Ability to manage multiple priorities and stakeholders and to coordinate complex tasks; * Strong analytical, time management, problem-solving and team working skills; * Excellent organizational and project management skills with attention to details; * Entrepreneurial Mindset: proactive, independent and reliable; * Available to frequently travel for business.
MSC Cruises
Milan, LOM
At least 3 years' experience in a role focused on guest experience, onboard communications, or operational marketing in the hospitality, or cruise industry, preferably luxury; *Solid marketing skills at the corporate level- including toolkit development and production of assets; *Fluent in oral and written English; any other European language is considered a plus; *Proficiency in Microsoft Office suite and Adobe Creative Suite (Photoshop, InDesign, Illustrator); *Bachelor's degree in Marketing, Communications, Hospitality Management, Business Administration, or a related field; *Structured and well-organized approach to tasks and projects with attention to detail; *Ability to seamlessly transition from strategic thinking to operational tasks and manage multiple projects simultaneously while adhering to deadlines and budget constraints; *Strong interpersonal and communication skills (verbal and written) with the ability to collaborate effectively across cross-functional teams and with external partners. Leveraging our parent company MSC Group's hundreds of years of maritime expertise, our fleet of six ships, with EXPLORA I currently sailing, are being built and designed in a different and unique way that will transform and redefine the cruise experience, creating a category of its own, appealing to the next generation of luxury travellers.
MSC Cruises
Naples, CAM
In line with the strategic guidelines received from Corporate Marketing, the Onboard Brand and Product Marketing Specialist plays a pivotal role in supporting internal and external agencies in creating and delivering impactful marketing materials to boost onboard sales and communication across the MSC Cruises fleet. * Communication Management: Manage ongoing and tactical actions to support onboard communication related to revenue and guest experience; review and approve requests for copy and content translations, managing budget and purchase orders and timing of updates to onboard materials based on seasonal and canvas changes.
Minor Hotels - Southern Europe
Rome, LAZ
As Marketing Manager, you will be the voice of the brand to handle all marketing matters, develop marketing plans and strategies and maintain relationships with key stakeholders in order to ensure that the hotel brand is moving to the desired directions. Maintain complete knowledge of the following (to include but not limited to):All hotel features / services, hours of operation Hotel function space, entertainment options, menus and floral decoration options.
Michael Page
€70000 - €80000 All’anno
Toscana, TOS
Primario operatore del settore Centri Commerciali/OutletFigura Senior per ruolo di responsabilitàIl nostro cliente Primario operatore del settore Centri Commerciali/Outlet.RuoloResponsabilità principali:
Sviluppo e implementazione del piano marketing annuale.
Coordinamento delle campagne di comunicazione e promozione sul territ...
Michael Page
€55000 - €60000 All’anno
Roma, LAZ
Gruppo leader di settore in forte crescitaResponsabilità nazionale e internazionaleIl nostro clienteImportante gruppo italiano nel settore delle infrastrutture, attivo a livello nazionale e internazionale, specializzato nella progettazione, costruzione e gestione di grandi opere civili e industriali.RuoloDefinire e implementa...
Cannavacciuolo Group
Orta San Giulio, PIE
Descrizione aziendaCannavacciuolo Group è una squadra di 250 persone, che vanta 8 stelle Michelin e 25 anni di esperienza. Cannavacciuolo Group è un esempio di eccellenza nel panorama dell’ospitalità italiana, con strutture presenti in Piemonte, Toscana e Campania.“L’ospitalità è la chiave che apre tutte le nostre storie”
Posi...
Page Personnel
€30000 - €32000 All’anno
Milano, LOM
Digital PR BeautyAgenzia Influencer MarketingIl nostro clienteAgenzia di Influencer Marketing, verticale sul mondo BeautyRuolo
Ideare, sviluppare e implementare strategie di Influencer Marketing e Digital PR in linea con gli obiettivi dei clienti.
Mappare, selezionare e ingaggiare influencer e content creator coerenti con il po...
RELIZONT SPA
GRASSOBBIO, LOM
Azienda Cliente con sede in zona Grassobbio (BG), operante nel settore distribuzione e commercializzazione di componenti per il settore automotive, ci ha incaricati di individuare una persona interessata a ricoprire il ruolo di Trade Marketing Analyst (B2B) con ottima conoscenza di Excel e forte attitudine all'analisi dati, d...
Michael Page
€55000 - €70000 All’anno
Milano, LOM
The ideal candidate, reporting to the EMEA marketing director, will combine B2B marketing expertise, commercial acumen, a customer-centric approach and the ability to work cross-functionally to execute impactful marketing plans tailored to local needs. Lead and manage regional plans including local trade shows, events, lead generation activities, and local KOL programs and courses, as well as digital campaigns.
Job Italia
Ponzano Veneto, VEN
JOB ITALIA SPA AGENZIA PER IL LAVORO - Aut. Min. Lavoro n 13/I/0001610/03.01 del 05/02/2010 – Filiale di Padova, per azienda cliente del comparto metalmeccanico, specializzata in attività di manutenzione e commercializzazione di un prodotto di tipo elettronico, ricerca e seleziona un/una:
ADDETTO AL MARKETING AZIENDALELa risor...